20 Oktober

Snuskigt trött är jag idag och har verkligen lust att gå och sova men då finns risken att jag inte kan somna ikväll.
Gick och la mig strax efter halv 10 igårkväll, hade vell lite halv svårt att somna sen vaknade jag runt tp 12 tiden och trodde jag skulle gå upp.
Sådär asskönt att veta att man får sova 4 timmar till =)

Har även gjort en kategori med film om någon känner för att gå in och kolla lite filmtips.

Annars längtar jag till lönen på måndag, ska köpa mig en ny stereo till bilen och sen lite ljud hade jag tänkt, sen släpps ju nya cod och fable 3 snart men det sugiga är att jag jobbar kväll nästa vecka så kan inte åka in förens fredag =/.

Men nu är det dags att gå in och ladda på mobilen och kanske ringa sjuklingen för sen blir det fifa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0