1 Oktober >.< O.o -.- -.^ =.= (o.o) "_" "-"

Loggade in på internetbanken nyss för att sätta över lite pengar till det troliga bilköpet som blir idag (klockan är över 12) och märkte att jag fått in lite mer cash, vart lite happy i en minut och nu är jag bara hungrig....
Ialf fick vi upp ett bra tempo under kvällen och timmarna bara flög förbi så nu äntligen har jag helg =)

Satt och chilla lite med fader framför blocket förut när vi kom hem och fick syn på en mygga och då tänkte jag: jaha då var den nattens sömn förstörd, för jag kan inte sova med massa flygande skitdjur inne på rummet som bara tömmer mig på flera liter blod....
Sen fick jag syn på fähunden och klappa in han/hon/den i väggen så nu kommer jag kunna sova om inte något sjukt händer som typ ufon eller fläkten går igång på högsta rulle och plasten förvandlas till rakblad och förstör min morgan kudde som ligger under alla andra kuddar eller är i tvätten..

Har förövrigt tänkt att slå vad med cassi om att hon inte kan följa sekundervisaren i tio minuter utan att blinka.. Typ satsa 500:-.

Fick ett jätte gulligt sms från posten förut med om ni ville veta..
Ditt paket från SIBA AB finns nu hos nu hos bla bla bla sen numret man skulle ange ta med leg puss posten
Rätt schysst fan.. Slänger kanske upp en bild på det vackra imorgon om jag hinner och orkar..

Man nu kanske man skulle slå omkull sig på golvet och avnjuta en nackspärr som heter duga!
Hare göttans och tjura lugnt
Gruppkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0