16 Septemba!

tjo bloggisch funderade på att köpa mig ett wii nu på lördag men jag hoppar det fan.. Tänkte ju att jag är ju väldigt sugen på The butlers och det kan nog luta åt det istället mums :) Ska ju ändå till norrköping på lördag och det passar ju perfa med lite gott käk där faktiskt..

Fotbollen i åtvidaberg glöder och det ser riktigt bra ut för Åtvidabergs ff med kung möller i spetsen!
Hade faktiskt lite sug på att dra till Götet på söndag men kom på att det blir ju inte många timmar sömn innan man går upp på måndag morgon :O

Kollar efter bil med nu så förhoppningsvis kommer det bli ett köp nu nästa vecka om jag hittar någon men ska ringa på en jävla fin bil men får se vad personen i andra sidan luren säger om lite stuff först :)

Meeeeeeen fint då med lite fm gibblande nu par timmar med lite grubblande på allt som händer och sker och som kommer att ske!!!!!

KOM IGEN BRITT-MARIE KÖR FÖR FAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0