23 september

Tjo bröder =) Sitter och lyssnar på Timbuktu - tack för kaffet, skön låt.
Känner mig halv död i kroppen efter att gått upp klockan 4 på morgonen men så har man en snäll farsa som har frukosten uppdukat och söt morgonfrisyr :)
Om typ några minuter eller massa minuter kommer grabbsen hit på lite tvspel och mys, har faktiskt inte en aning om tiden men det ger mig mer tid att få upp torsdagskrosset det kommer bli när jag möter dom :) (man är vell kung)

Fick hem löne pappsen idag och det ligger på en ganska mycket om jag säger så :D
Hörde även att det skulle bli en hel del dricka på ljuspartyt som kvinnornas motsvarighet på David Beckham ska på ikväll, låter mysigt så funderar faktiskt på att dra ett sådant jag med nästa vecka.

Kanske borde dra på xboxet för lite fable gibblande nu innan jag får besök av mina pojkar som kommer gå hem som flickor rusar in genom dörren för att bli kränkta!

Tjosan i trosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0