Party up!

Bara för att säga imot mig själv med att bloggning inte är min grejj ska jag dra ett inlägg..
Sista tiden har vart dötråkig med sjukskrivning och sängliggande i lunginflammation och sisodär 0 öl på en månad men men nästa vecka blire back till jobbet och slita.. Upp 4 på morgonen hela nästa vecka och jobba till typ halv 3..
Jag spelade inte bra senaste spelkvällen på fifa och jag snusar mer än vanligt så stocken i kylskåpet blir bara mindre och mindre, jag blir bara fattigare och fattigare när jag köper läsk om dagarna och jag har fått en finne på ryggen som sticker.


För ett tag sen köpte jag spel för ungefär 800 kr och 4 av 6 spel sög dase så ska sälja tillbaka dom någon dag och typ få väldigt lite pengar tillbaka.
Jag har fastnat på fable och vet iunte hur jag ska komma vidare.
Fick stryk i ett antal matcher mot rocka förut när vi spela.

Skönt att få ur mig allt positivt såhär på torsdagskvällen :)

Hare göttans och lek lugnt för här skara bara chillas med tevez och cassano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0